lørdag den 12. januar 2008

Bofællesskabet Overdrevet i Hinnerup

Det kræver altså en god portion tålmodighed - og tid - at bevæge sig ud i Flickr universet, i hvert fald hvis man selv vil bidrage derude.
Jeg fik lagt mit foto af Overdrevet ud, taggede det og fik det også placeret forkert på et kort, så vi nu fejlagtigt bor i Grundfør!
Når jeg nu var så godt i gang oprettede jeg mig selv i en gruppe: Communes,ecovillages og føjede billedet til der, og så kom jeg fejlagtigt til at skrive i commentfeltet, men det får være...
Den sidste manøvre: at få hele skidtet overført til bloggen, var lidt af en udfordring.
Flickr er helt sikkert meget anvendeligt, og hvis jeg en dag begynder at kede mig, så vil jeg gerne bruge noget tid med bl.a. at lægge de mange fine fotos af Mosaikken ud på Flickr.

Ingen kommentarer: