tirsdag den 27. november 2007

Forslag til en fælles blog

Kære arrangementsfolk
Var det ikke en ide at lave en arrangementsblog, som både I arrangementsansvarlige og andre interesserede kunne bruge til at udveksle erfaringer og ideer på.
Helt personligt synes jeg det ville være fedt at få en lille rapport efter et overstået arrangement: om hvordan det gik, hvad var godt og hvad var mindre godt og hvad skal man huske til næste gang.
I betragtning af, hvor mange ressourcer I lægger i både at udtænke, planlægge og afvikle arrangementerne (når vi andre er gået hjem!), så synes jeg, at en synliggørelse for både ledelse og kolleger af alt dette vil være helt oplagt. Hvad siger I til det?
Med venlig hilsen
Inge

2 kommentarer:

Birthe Lunds blog sagde ...

Jeg har selv tænkt den samme tanke om en fælles arrangementsblog og også skrevet det i min egen blog. Jeg havde dog tænkt det som et internt redskab (vi er jo allerede begyndt med anmeldelser af vores arrangementer på Bloglevelsen). Hilsen Birthe

Inge Kring sagde ...

Tak for din kommentar Birthe. Jeg har det sådan med disse blogs, at de først bliver attraktive i det øjeblik, der kommer noget dialog.
Jeg har også hørt fra Birthe E. pr. mail, at hun synes ideen er god, forudsat at det bliver en lukket blog for medlemmer. Og det er er logisk nok, når bare man som kollega kan bede om et medlemsskab! Hvis den ud over at skulle bruges som et planlægningsredskab også skal bruges til udveksling af erfaringer og almindelig info om, hvordan det enkelte arrangement er forløbet, tror jeg, at kredsen af interesserede måske er lidt større end arrangørerne.
Jeg håber, I tager den op på jeres næste møde. Venlig hilsen
Inge